Anmeld skade på din Husets Forsikring

Det er vigtigt at få hjælp hurtigt og effektivt og derfor kan du let anmelde din skade hos os. Vores dygtige medarbejdere tager sig hurtigt og professionelt af din sag, og sikrer dig, at skaden bliver god igen.

For at anmelde en skade, skal du bruge dit policenummer (samme som ordrenr.) og den e-mailadresse du benyttede ved købet af Husets Forsikring.

For at vi kan hjælpe dig bedst muligt, skal du vedhæfte dokumentation for købet af det skadede produkt. Derfor er det en god idé, at du har denne dokumentation på plads, inden du anmelder din skade. Tag f.eks. et billede af kvitteringen eller scan en kopi. Du skal være sikker på, at man tydeligt kan se kvitteringen, så tjek det lige en ekstra gang. Vedhæfter du ikke dokumentationen, eller kan vi ikke se den, vil det forlænge behandlingstiden af din skade.

Er du flyttet siden du oprettede din forsikring, må du gerne skrive den nye adresse på skadeanmeldelsen, så vi ved hvor du bor, hvis vi skal afhente eller reparere hjemme hos dig.

Du kan anmelde din skade ved at klikke på knappen herunder.