Ønsker du at klage?
Hvis du vil klage over Husets Forsikring, f.eks. over skadeafgørelser, så kan du kontakte:
Danrisk Forsikringsagentur ApS
Havnevej 1 4000 Roskilde
Mail: kontakt@danrisk.com
Såfremt en klage til Danrisk Forsikringsagentur ikke løser problemet, kan du rette henvendelse til forsikringsselskabet, hvor forsikringen er tegnet:
Gjensidige Forsikring
A.C. Meyers Vænge 9
2450 København SV
CVR. NR. 33259247 dansk filial af Gjensidige Forsikring ASA, Norge ORG-nr. 995 568 217
Mail: klage@gjensidige.dk
Hvis du ikke opnår enighed med Gjensidige, har du mulighed for at klage til:
Ankenævnet for Forsikring
Anker Heegaards Gade 2, 1
1572 København V
Tlf.: 33 15 89 00
www.ankeforsikring.dk
Der udfyldes en klageformular som findes på Ankenævnets hjemmeside. Formularen indsendes sammen med et klagegebyr. Gældende gebyrsatser findes ligeledes på Ankenævnets hjemmeside.
Tak fordi du vil aktivere Husets Forsikring
Har du et værdibevis på Husets Forsikring, er det vigtigt at huske, at din forsikring først træder i kraft, når du har aktiveret den.
Aktiveringen kan kun ske på husetsforsikring.dk, og ved at klikke på ”Aktiver” vil du blive ført gennem en kort proces, hvor din forsikring sættes i kraft.
Vi har gjort processen så enkel som muligt, så du hurtigt kan få din forsikring. Bliver du undervejs bedt om at opgive informationer om dit betalingskort, sikrer vi, at dine fortrolige betalingsoplysninger er krypterede og ikke bliver tilgængelige for os.
Hvis du også kunne tænke dig at få gode relevante henvendelser fra Gjensidige Forsikring eller fra Danrisk Forsikringsagentur, skal du skal krydse af i boksene. Det er helt frivilligt.
Vi håber, du bliver tilfreds med dit valg af Husets Forsikring, og vi er altid parate til at hjælpe, hvis du har spørgsmål.
Spørgsmål og svar?Du kan altid ringe til os på +45 53 70 03 62 eller sende en mail til kontakt@husetsforsikring.dk