Spørgsmål og svar
Husets Forsikring står altid klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til vores produkter eller andet. Herunder finder du en liste med de mest stillede spørgsmål. Vi håber, at vores svar kan hjælpe dig godt videre, ellers er du selvfølgelig meget velkommen til at kontakte os på anden vis.
Hvad betyder selvrisiko?
Ingen afskrivning - hvad betyder det?
Hvilke produkter er omfattet af forsikringen?
Hvor længe dækker forsikringen mine produkter?
Hvis jeg køber en forsikring i dag, vil mine produkter i hjemmet så være dækket med det samme?
Dækker forsikringen, hvis jeg har mit kamera med på ferie i udlandet?
Dækker forsikringen tyveri?
Mit barn taber min mobil - dækker forsikringen?
Hvor længe gælder forsikringen?
Kan jeg opsige min forsikring?
Hvis mit produkt går i stykker indenfor den 2-årige reklamationsperiode, skal skaden så anmeldes?
Tak fordi du vil aktivere Husets Forsikring
Har du et værdibevis på Husets Forsikring, er det vigtigt at huske, at din forsikring først træder i kraft, når du har aktiveret den.
Aktiveringen kan kun ske på husetsforsikring.dk, og ved at klikke på ”Aktiver” vil du blive ført gennem en kort proces, hvor din forsikring sættes i kraft.
Vi har gjort processen så enkel som muligt, så du hurtigt kan få din forsikring. Bliver du undervejs bedt om at opgive informationer om dit betalingskort, sikrer vi, at dine fortrolige betalingsoplysninger er krypterede og ikke bliver tilgængelige for os.
Hvis du også kunne tænke dig at få gode relevante henvendelser fra Gjensidige Forsikring eller fra Danrisk Forsikringsagentur, skal du skal krydse af i boksene. Det er helt frivilligt.
Vi håber, du bliver tilfreds med dit valg af Husets Forsikring, og vi er altid parate til at hjælpe, hvis du har spørgsmål.
Spørgsmål og svar?Du kan altid ringe til os på +45 53 70 03 62 eller sende en mail til kontakt@husetsforsikring.dk